Przychodzi w życiu twojego biznesu taki moment, w którym oddalasz się z niewiadomego dla Ciebie powodu od założonego celu. Tworzysz content, grafiki, materiały video, czytasz książki, posty, uczestniczysz w webinarach i nic. Zaczynasz otaczać się freelancerami, agencjami a wyniku dalej brak!
Upadki są na stałe wpisane w prowadzenie każdej działalności gospodarczej, jednak należy umieć wyciągać wnioski i szybko wdrażać zmiany, idąc za trendami. Często należy wrócić do podstaw, czyli poprawnych konfiguracji. Warto zadbać o właściwą konfigurację menedżerów firmy oraz kont biznesowych w mediach społecznościowych.
Załóżmy jednak, że Twój biznes ma twarde fundamenty, poprawne konfiguracje i jedyne czego zabrakło to dopasowania do obecnych trendów. Szczęśliwym wyborem trafiłeś na ten artykuł i on ci w tym pomoże.
Co jest dziś na TOPIE w social mediach?
- #Youtube
- #Tik Tok

Nie istniejesz, jeśli nie ma Cię w internecie
Jeśli nie ma Cię na tych wszystkich platformach to Twój biznes nie istnieje!Nie możesz ograniczać się do jednego medium. Musisz wykorzystać potencjał każdego z tych kanałów,tworząc odrębne treści na każde z nich .Tylko wartościowy content plus materiał video (maksymalnie 50s) wprowadzi cię na podium.
Trendy w mediach społecznościowych
Reelsy na Instagramie i 15s Youtube Shortsy nie mogą zostać pominięte. Znajdź influencera i nagrywajcie live ,wtedy twoje produkty mają jeszcze większą szansę na sprzedaż. Traktuj wizytówkę Google jak bloga, a prawdziwego BLOGA dorzucić na swoją stronę internetową – masz gwarancję darmowego pozycjonowania. Bądź autentyczny w tym co piszesz,nagrywasz i robisz. Dobieraj mądrze hasztagi na podstawie fraz, słów kluczowych i regularnie je zmieniaj. Hasztagi to nie tylko Instagram!
Szybszy niż błyskawica
Dbaj o szybkie reakcje na zapytania w Messengerze, czacie. Odpowiadaj na każdy komentarz jak trzeba używaj bota. Ważne, aby marka była na wszelkich kanałach dopasowanych do twojej grupy docelowej. Pokaż aktywność i interdyscyplinarność swojego biznesu.
Dbaj o wiele kanałów
A podcasty ?Podcasty przełożą się na sprzedaż zatem nie bój się ich tworzyć. Zrozum,że obecność w digitalu to ciągła zmiana i trzymanie ręki na pulsie. Pomyśl, które trendy social media pasują do strategii twojej marki i opracuj plan na ich wdrożenie w swojej organizacji. W przeciwieństwie do obszaru SEO, optymalizacja mediów społecznościowych nie jest szczególnie techniczna. Profile mogą być zoptymalizowane poprzez obrazy, słowa kluczowe i pełne wypełnienie informacji o koncie.
Jak być zatem ciągle na topie? Przełomowe wiadomości o Twojej marce, topowe hashtagi, marketing czasu rzeczywistego i memy.
A kasa? Zapamiętaj bez pieniędzy nie jesteś w stanie osiągnąć dużych zasięgów.
Nieustannie dopasowuj rozwiązania do możliwości
Nie ma „przepisu” lub rozwiązania pod klucz dla lepszej widzialności w mediach społecznościowych. Zamiast tego istnieją małe taktyki i strategie, które mogą pomóc Ci zbudować stabilne i rozpoznawalne konto w mediach społecznościowych angażujące miesięcznie dziesiątki, a może nawet setki osób.
Jeśli uważasz ten artykuł za wartościowy, zapisz się do newslettera.